Prodaja karata
Informacije za povrat novca
Često postavljana pitanja
Izjava o sigurnosti i zaštiti podataka
Opći uvjeti kupnje
Politika otkazivanja
MENU
Često postavljana pitanja
P: Moram li isprintati kartu? O: Ne morate, ali je preporučljivo zbog brže evidencije prilikom ukrcaja na brod. Kartu možete pokazati i na Vašem mobilnom uređaju. Molimo vas da sliku QR koda ne ispisujete preko cjelog A4 papira, jer se na taj način QR kod skalira i nije ga moguće odskenirati. P: Koliko prtljage smijem ponijeti sa sobom? O: Dozvoljeno je ponijeti do 23 kg prtljage po putniku. Ukoliko ima mjesta na brodu naša posada će vam dopustiti unos dodatne prtljage na brod. P: Gdje sve mogu kupiti karte? O: Karte možete kupiti online koristeći našu web stranicu ili na prodajnim mjestima čije lokacije možete pronaći na našoj web stranici. Nadalje, karte je moguće kupiti na brodovima neposredno pred polazak. P: Da li se karte mogu rezervirati? O: Karte nije moguće rezervirati. P: Da li su sjedala numerirana? O: Sjedala nisu numerirana. Putnik sam bira sjedalo nakon ukrcaja. P: Kada započima ukrcaj putnika? O: Ukrcaj na svim našim brodovima i linijama počinje 30 minuta prije polaska broda (osim u međulukama gdje ukrcaj počinje odmah nakon iskrcaja putnika). P: Mogu li kupiti hranu ili piće na vašim katamaranima? Imaju li WC-e? O: Na svim katamaranima postoje barovi koji osim raznih bezalkoholnih pića nude grickalice i sličnu hranu. Svi naši brodovi imaju nekoliko WC-a. P: Jesu li vaši brodovi klimatizirani? Je li moguće tijekom plovidbe boraviti na otvorenom? O: Svi katamarani su opremljeni klima uređajima. Izlazak na palubu kao i boravak na istoj ovisi o mogućnosti pojedinog broda i vremenskim uvjetima. P: Prevozite li kućne ljubimce? O: Kućni ljubimci smiju se prevoziti samo ako ne predstavljaju opasnost ili smetnju za putnike ili brod. Vlasnici preuzimaju rizik putovanja i odgovornost za eventualne štete. Psi moraju imati brnjicu (izuzev psa vodiča slijepe osobe) i voditi se na povodniku, mačke u kutijama, a ptice u kavezu. Psi i mačke moraju imati uredne dokumente o cjepljenju. Dozvoljen je prijevoz malih kućnih ljubimaca u salonu katamarana po cijeni od 50% a veći vani u kavezu po cijeni od 100%. Mali kućni ljubimci prevoze se isključivo u torbi za nošenje i prijevoz kućnih ljubimaca (transporter soft bag) maksimalnih dimenzija 45 x 35 x 25 cm. Torba se mora držati ispod sjedala ili u krilu tijekom čitavog putovanja. Jedan putnik smije imati samo jednu torbu sa kućnim ljubimcem. Prijevoz velikih kućnih ljubimaca dozvoljen je samo ukoliko su zadovoljeni tehnički uvjeti na brodu (posebni boxevi). P: Je li na brodu moguće prevoziti bicikle? O: Moguće je prevoziti bicikle na svim našim brodovima uz ograničen broj mjesta. Bicikle se prevoze na vlastitu odgovornost. Cijena karte za biciklu je ista kao i za putnika. P: Moje putovanje je otkazano od strane Prodavatelja. Kako dobiti povrat sredstava? O: Ostvarujete pravo na 100% povrata uplaćenih sredstava. Pošaljite zahtjev na predviđeni e-mail (
refund@krilo.hr
) sa informacijama o Vašim kartama. P: Da li je moguće promjeniti kartu za drugi termin? O: Karte nije moguće mijenjati. Karte se mogu poništiti i vratiti prema pravilima o povratima. Vi trebate kupiti nove karte. P: Nudite li prijevoz vozila? O: Ne, svi naši brodovi su namijenjeni isključivo prijevozu putnika. P: Da li su moguća kašnjenja u plovidbenim redovima? O: Kašnjenja su moguća zbog više sile, odnosno najčešće zbog lošeg vremena, a tijekom sezone zbog velikih gužvi u lukama.