Politika otkazivanja




Povrat novca u iznosu 100% od cijene kupljene putne karte moguć je samo u slučaju otkazivanja ili kašnjenja u prijevozu putnika dužem od 90 minuta. Prijevoznik nije odgovoran za propuste koje je napravio putnik i isti neće biti prihvaćeni kao osnova za povrat novca u iznosu 100% od cijene kupljene putne karte. Takvi propusti uključuju: pogrešno odabran datum plovidbe, pogrešno odabranu relaciju ili pogrešno odabrane putne karte. Povrat novca u iznosu 75% od cijene kupljene putne karte, moguće je ostvariti u slučaju kada se putnik odluči na zamjenu putnih karata (u kojem slučaju će biti potrebno kupiti nove putne karte).
Povrat novca u iznosu 50% od cijene kupljene putne karte, moguće je ostvariti u slučaju kada se putnik odluči na odustanak od putovanja. Povrat novca uvijek se isključivo izvršava putem bankovne transakcije na račun s kojega je transakcija kupnje putne karte obavljena. Vrijeme potrebno da novac bude vidljiv na navedenom računu ovisi isključivo o bankama.