Karta vrijedi samo za putovanje na datum/sat za koji je kupljena.
Karte kupljene online ne mogu se vraćati na prodajnim mjestima.
Kapetan Luka - Krilo nije odgovoran za greške i propuste koje je napravio kupac i oni neće biti prihvaćeni kao osnova za potpuni povrat novca. Takve pogreške uključuju: pogrešno odabran datum plovidbe, krivo odabranu relaciju ili krivo odabrane karte.
Kapetan Luka - Krilo nije odogvoran za kašnjenja drugih prijevoznika koje koristi putnik za povezano putovanje. Ako putnik zakasni na katamaran zbog takvih razloga oni neće biti osnova za povrat novca.
|
Potpuni povrat novca moguć je samo u slučaju otkazivanja linije i većeg kašnjenja dužem od 90 minuta za koju je karta kupljena.
|
Karte nije moguće mijenjati. Karte se mogu poništiti a Vi trebate kupiti nove karte.
U slučaju promjene datuma/sata putovanja moguće je ostvariti povrat od 75% ukupnog iznosa računa.
U slučaju Vašeg odustajanja od putovanja moguće je ostvariti povrat od 50% ukupnog iznosa računa.
Zahtjev za povrat se treba poslati popunjavanjem obrazca "Kontaktirajte nas" ili na e-mail (refund@krilo.hr), najmanje 24 sata prije putovanja!
Zahtjevi za povrat upućeni unutar 24 sata od predviđene plovidbe nisu osnova za povrat novca ali će se razmotriti.
Nakon slanja zahtjeva Kapetan Luka - Krilo će Vas kontaktirati unutar razumnog roka.
Povrat sredstava se uvijek vrši na bankovni račun (neovisno o kartici) s kojeg je kupnja obavljena. Vrijeme potrebno da sredstva budu vidljiva na računu ovisi o bankama, a može potrajati do mjesec dana.
Ako i nakon mjesec dana sredstva nisu na Vašem računu, molimo kontaktirajte Vašu banku, odjel kartične naplate.
|